dinsdag 18 februari 2014

Dreams

6 opmerkingen:

  1. Monday, January 30, 2012 14:58

    ik lees hier veel en dat vind ik heel bijzonder goed en mooi verwoord!

    fijne dag
    lieve groetjes



    Monday, January 30, 2012 06:58

    nadenkend,
    fraai geschreven in veelzijdigheid
    goede morgen Mobar


    Monday, January 30, 2012 05:41

    zit een kern van waarheid in.
    mooi neer gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monday, June 11, 2012 13:15

    Erg mooi, rakend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ergens halverwege dromeland

    Tuesday, February 06, 2007 19:12

    ...



    Tuesday, February 06, 2007 08:22

    Een treffende tonende delende verwoording.

    Tuesday, February 06, 2007 00:21

    een mooie filosofie

    lieve groet


    BeantwoordenVerwijderen
  4. woensdag 16 mei 2012
    Maanspiegel
    ...

    woensdag 24 juni 2009


    Onder een verhalende maan

    Dat die boom daar voor het huis
    onder de schaduw van het dak staat
    iedere nacht in het dwaze duister
    met schamel licht
    onder een verhalende maan
    maakt toch mijn dromen niet dom
    omdat je weet dat jij welkom bent
    in mijn eenvoudig bed tussen de lakens
    peins ik wel vaker over de dood
    en hoe het dan verder moet
    als ik er niet meer ben
    en jij nog wel

    maar tegenwoordig ben ik te moe
    om steeds maar met je te praten
    over de poes die op het tapijt schijt
    voorlopig leef ik misschien te kort
    om steeds maar minnaar, en man

    te zijn, tijdens warme herfstnachten
    geef ik je mijn leesbaar hart

    neem de tijd om het te breken.

    Schrijver: mobar
    5 oktober 2007

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de fantasie slaat in beelden hier verder door, gezogen zo.. recht het verhaal in met het geestesoog half dichtgetrokken het beeld vaag, de contouren zinneprikkeld scherp.


    Woensdag, maart 19, 2014 11:10
    je hebt me, niet alleen met fluitekruid en lulletjesbruid, maar met het hele gedicht, dat ik ontzettend graag las



    Woensdag, maart 19, 2014 10:14
    bijzonder verwoord en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder mooi!
    Met veel bewondering gelezen, het is eentje dat je raakt hoor deze



    Janny Scheybeler de Jonge
    Zaterdag, juni 28, 2014 11:47
    wat mooi!!!

    Zaterdag, juni 28, 2014 10:50
    het voelt zo eenzaam met die verstilling van portretten aan de wand

    echt mooi, ik kom nogmaals lezen

    BeantwoordenVerwijderen