donderdag 20 maart 2014

Dream Freedom

9 opmerkingen:

  1. Monday, March 19, 2012 08:58

    Doet me denken aan een oud gedicht je van vroeger.
    als ik het vind stuur ik het je toe.



    Sunday, March 18, 2012 23:53

    de week wil vlotten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit voorbij gegaan

    Probeer het geheim te omvatten
    hoe wij samen ooit de nacht dronken
    het nieuwe jaar zojuist begonnen
    in bekoring onder de maan

    alsof het emotieschip
    voortaan gezonken
    in woorden nooit was uitgesproken

    en jij naakter nog dan ik
    zo anders was dan mijn essentie.


    Zie ook: http://mobar.punt.nl/

    Schrijver: mobar
    Inzender: Henk van Dijk, 10-12-2009

    mobarupcmail.nl


    Geplaatst in de categorie: emoties

    Zoek naar vergelijkbare inzendingen


    Deze inzending is 228 keer bekeken





    Er is 1 reactie op deze inzending:

    Naam: Sabrina Bielac
    Datum: 10-12-2009
    Bericht: Heel vertederend geschreven. Mooi! Van mij een 10.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10-12-2009 mobar netgedicht Nooit voorbij gegaan 229 7.50 6 1

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Album: Land van het nachtwoud Lente

    Datum: 03/15/08
    Eigenaar: Gallery Beheerder
    Grootte: 13 items
    Weergaven: 2003

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De man ov

    Een mooi gedicht. Vooral je laatste drie regels vind ik erg mooi.

    mobar - 23-March-2014 22:55

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lees ik net zo'n prachtig gedicht van jou hand, lees ik nu iets heel anders
    Even diep ademhalen dan maar..

    Als Joop de dader niet is, ( en dat vermoed ik ) dan zal hij toch gearresteerd worden.
    Joop zou de dader wel kunnen zijn want hij heeft zijn tekst te laat ingestuurd, dat moet wel gezien de tijdspanne. Of heb ik het mis?
    Ik ga er vanuit dat die vaas ook nog een rol gaat spelen.


    mobar - 21-February-2014 19:28

    Ik ga het natuurlijk niet van te voren verklappen, het is een thriller dus er kan van alles gebeuren

    Thnx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sommige mensen hebben meer nodig dan enkel een opvoeding, zij hebben nood aan een handleiding omdat het automatisme ontbreekt om te weten wat hoort en dan maar baldadig worden, omdat het niet weten hen enorm stoort. Jammer dat onze samenleving deze boodschap veel te weinig hoort

    mobar - 17-February-2014 22:45

    Ja, dat is misschien wel de boodschap van dit verhaaltje dat ik naar aanleiding van een berichtje in de krant heb geschreven. Bedankt voor jouw aandachtig lezen en deze reactie. Groet.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Moet die lieverd nou dood? Ik vond het echt zielig hoor!! Want ik ben al zo een dierenmuts!!Genoten van je vervolg weer...


    mobar - 16-April-2014 17:30

    Ja, het is helaas ook zielig. Heb nog wel het in Hagenaars veranderd. Bedankt voor de reacte, groetjes en fijne paashaastijd.





    16-April-2014 20:44


    een bijzonder geschreven vervolgverhaal

    klik hier als u deze opmerking ongepast vindt

    mobar - 16-April-2014 22:40

    bedankt voor het komen lezen, ben nog bezig met het volgende deel. Groet uit Amsterdam.

    BeantwoordenVerwijderen


  9. Zaterdag, juli 05, 2014 23:13
    fascinerend en met plezier geschreven,fijne avond en zo gelezen. Groetjes
    Zaterdag, juli 05, 2014 22:58
    Mooi! Lezend bedacht ik dat ik me aansluit bij jouw opsluiter.
    Wij zijn idd vreemde dieren.
    Vriendelijke groetjes,
    Dasje ;o]


    Zaterdag, juli 05, 2014 19:19
    Fascinerend geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen