vrijdag 31 januari 2014

Yesterday

Ik zou hier controleren met jou. Dat is niet een ding dat ik vaak doe ! Ik neem genoegen in het lezen van een submit die mensen aan het denken . Ook bedankt voor het toestaan ​​van me om te reageren ! groeten!

Geweldig spul van jou, man. Ive te lezen voordat je spullen en je bent gewoon te awesome. Ik hou van wat youve hier hebben, houden van wat youre zeggen en de manier waarop je het zegt. Maak je het leuke en u nog steeds te houden slim. Ik kan niet wachten om meer te lezen van je. Dit is echt een geweldig blog.

10 opmerkingen:

  1. Nachtdroom

    Datum: 04/15/08
    Weergaven: 241

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maandag 25 februari 2013
    Nachtdroom

    Nachtdroom


    .

    Er is de handbeweging

    waarmee kromme liefde

    opzij wordt geschoven

    aan mijn nachtdroom

    besteed ik uren

    .

    waarin ik U koesterend

    lieve liplezer

    een verlangen breng

    .

    dit is mijn hand

    daarop mijn hart

    de taart versneden.

    .



    BeantwoordenVerwijderen
  3. zondag 27 mei 2012
    Nakende schaduw
    ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zondag 17 februari 2013
    Hersensprookjes - verleden
    ...

    maandag 13 juli 2009


    Het cabaret van de ziel

    Hubert Stuipje was behoorlijk

    onder de indruk van de brieven

    van Jeannette Frissekop.

    Maar hij twijfelde nog of

    hij ze in het Chinees ging vertalen.

    Waarschijnlijk sprak hij de taal

    voldoende om het professioneel

    te volbrengen, maar hij moest

    de tekst eerst nog zelf zien te

    verwerken voordat hij daar aan toe

    was. Madam Frissekop, had een bepaalde

    heldere manier van tot de kern doordringen

    die hem aan het twijfelen had gebracht.

    En door die twijfel dacht hij voortdurend na.

    Misschien wel meer dan nodig was.

    Het moest allemaal eerst een plaatsje krijgen.

    Alles even laten bezinken alvorens

    de internationale pers te woord te staan.

    Even rustig zijn elektrische bezemsteel

    controleren, een afscheidsbrief schrijven

    aan het heksenoverleg en dan weer overgaan

    tot de orde van de dag. Het voltooien

    van de gedachte aan schoonheid

    en het verder uittesten van zijn nieuwe huid.



    Schrijver: Hubert Stuipje


    Mobar Vorstkasteel

    13 juli 2009 07:41

    Het cabaret van de ziel 10



    Monday, August 13, 2007 23:44



    als een pingpongbal op een olifanten huid



    zo'n mooi geluid



    de toekomst



    helaas Fictie.........cabaret.







    Het cabaret van de ziel 10



    Monday, August 13, 2007 23:23



    wow Hubert,

    ik heb je een tijdje niet gelezen, maar deze serie is weer top hoor!






    Het cabaret van de ziel 10



    Friday, August 10, 2007 19:33



    je kan een wereld scheppen , en dat is kenmerk van grote kunst.... knap , inventief ,

    subversief.... graag gelezen






    Het cabaret van de ziel 10



    Friday, August 10, 2007 19:26



    Je hebt er weer een kunstwerk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bijzonder gesprek, en ook mooi, de ontkennende gedachten er doorheen geweven, knap gedaan!!

    mobar - 2-December-2012 2:10

    Dank je, ik heb het zo levensecht mogelijk proberen te schrijven.

    --------------------------------------------------------------------------------




    30-November-2012 19:39
    Indrukwekkend en indringend.
    x

    mobar - 2-December-2012 2:10

    Dank je, ik doe mijn best om het levensecht te laten lijken.

    --------------------------------------------------------------------------------




    12-December-2012 11:24
    Goed stuk.

    Ik las weleens eerder iets van je al reageerde ik niet altijd. Ik vind dat je een mooie stijl hebt.

    mobar - 21-December-2012 1:50

    een fijn compliment, groetjes.


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Internet onderonsje

    Sunday, January 28, 2007 21:47

    Ik haat primula's. ik heb er tienduizenden door mijn handen zien gaan toen ik nog in de kassen werkte. maar je moet het als allochtoon ook niet te hoog in je bol krijgen, ben al blij dat ik hier als dichter wordt geaccepteerd, maar wilde ook graag een minnaar zijn en/of hebben that's all, verders ben ik heel lief, en in bed gewoon een homo ondanks dat ik bie ben.

    Internet onderonsje

    Sunday, January 28, 2007 21:43

    Ik heb gistermiddag een mandje met primula´s gekregen (to-taal ander onderwerp erin hakken) maar weet je? (nou marije.. vertel!vertel!) het mandje lekt water dus daar moet een bord onder gezet worden waarbij ik mij dan weer afvraag waarom ze uberhaubt in een mandje gezet zijn (voor ´t gelukkige Mensch in bezit van tuin? wellicht??) Kus!

    Internet onderonsje

    Sunday, January 28, 2007 20:30

    wel erg mooi geschreven.liefs

    Internet onderonsje

    Sunday, January 28, 2007 20:06

    Neem even rust Hubert
    Je bent echt te boos bezig.

    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Album: Reactie geheugen

    Datum: 10/25/07
    Grootte: 25 items
    Weergaven: 926


    BeantwoordenVerwijderen
  8. 12-06-2012 mobar hartenkreet Er is geen zonneschijn 321 8.00 1 0

    Liever weet ik niet

    Datum: 08/12/08
    Weergaven: 167

    De baarsjes (kaart)

    Datum: 04/08/06
    Weergaven: 344

    BeantwoordenVerwijderen
  9. meer dan mooi

    ik vind er geen woorden voor, tenzij sprakeloos...

    Een aantal getekende bomen.
    *
    Er druppelt regen
    boven de bomen
    in de oude stad.


    January 17, 2011 at 8:17pm

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woensdag 30 mei 2012
    Naakte ziel koffer
    ...

    maandag 6 juli 2009


    Alles en niets

    Omdat er niets is - wat ik
    niet wil zeggen
    zeg ik alles - en dat
    valt niet mee

    Maar ik - beloof je

    ik ga
    het echt proberen.

    Ps.

    O lieverd, wat kan ik beslissen
    ik hou zo ontzettend veel van je
    mijn leven is zo anders
    met jou.



    Jouw bestaan is

    essentieel.


    Schrijver: mobar

    BeantwoordenVerwijderen